Прозорість vs Секретність
Чинна законодавча база України у сфері державної таємниці успадкувала радянський підхід з надмірного засекречення всіх питань, що стосуються національної безпеки. 

Ця система базується на принципі засекречення будь-якої інформації в секторі безпеки й оборони. Приміром, понад половину закупівель Міноборони засекречено. Це створює можливості для масштабної корупції, яка часто призводить до постачання неякісних військових товарів та послуг до Збройних Сил України, іноді опосередковано спричиняючи цим загибель українських військовослужбовців і військовослужбовиць. Так корупція в секторі безпеки й оборони послаблює здатність України захищати свою національну безпеку. 

Одна з ключових цілей НАКО — посилити спроможність громадянського суспільства впроваджувати зміни до законодавства про державну таємницю. Ми переконані, що нове законодавство у сфері захисту державної таємниці має відповідати міжнародним демократичним стандартам. Це сприятиме збільшенню прозорості бюджетів і закупівель та дасть змогу ефективніше наглядати за ними. 
3 жовтня, 2021
Наш зНАКОвий огляд новин за тиждень
Пропонуємо увазі наш зНАКОвий тиждень - огляд головних новин.
30 вересня, 2021
НАКО представила експертам попередні результати аналітичного дослідження з секретності
Незалежна антикорупційна комісія - НАКО представила експертам попередні результати аналітичного дослідження “Відновлення балансу: менше секретності для кращої підзвітності”.
25 вересня, 2021
Аналіз Стратегічного оборонного бюлетеня 2021 року
17 вересня 2021 року Президент України підписав Указ № 473/202, яким затвердив Стратегічний оборонний бюлетень України
1 липня, 2021
Медичні закупівлі Міноборони у період пандемії: корупційні ризики та рекомендації
У межах цього звіту проаналізовано публічні закупівлі Міністерства оборони України в медичній сфері за 2020 рік — від рутинних процедур до резонансних випадків потенційних зловживань
18 травня, 2021
Законопроєкт про СБУ обмежує доступ до публічної інформації - Трегуб
Законопроєкт не передбачає жодних гарантій того, що декларації керівників СБУ будуть відкритими, - зазначила Трегуб.
9 лютого, 2021
АНОНС. «Результати Індексу DCI: Чи став “Укроборонпром” прозорішим?»
АНОНС. «Результати Індексу DCI: Чи став “Укроборонпром” прозорішим?»
28 січня, 2021
Парламент підтримав реформу СБУ у першому читанні і позбавив службу невластивих їй функцій
Тепер спеціальні підрозділи СБУ по боротьбі з корупцією та організованою злочинністю будуть ліквідовані
13 листопада, 2020
Закон про розвідку: які ризики створює нове поняття “розвідувальна таємниця”?
Низка положень Закону, зокрема, нове поняття “розвідувальної таємниці” створює умови для надмірної засекреченості та дискреції для  влади в цій сфері, яка часто тягне за собою корупцію і зловживання
22 січня, 2020
НАКО взяв участь у робочій групі з секретності при ВРУ
НАКО як представник громадянського суспільства бере участь у цій групі з метою забезпечити найкращий можливий баланс між секретністю та прозорістю
Показати ще