Після початку війни на Донбасі бюджет на безпеку й оборону зріс із 14 млрд грн 2014 року до 267 млрд грн — 2021-го, причому 43% цієї суми припадає на фінансування Міністерства оборони України.
Попри наявність додаткових ресурсів, нинішній стан управління в секторі безпеки й оборони не може гарантувати якісного та гідного забезпечення української армії, що ставить під загрозу національну безпеку України. Серйозні конфлікти інтересів, корупційні практики посадових осіб, а також відсутність культури належного врядування в секторі безпеки й оборони призводять до неефективного забезпечення Збройних Сил України необхідними товарами та послугами. У результаті українські військовослужбов(и)ці не мають належного захисту.
НАКО активно співпрацює з Міноборони в напрямку вдосконалення управління цим сектором. Ми прагнемо поліпшити соціальне забезпечення та загальний добробут Збройних Сил України, зокрема в питаннях, що стосуються житла, будівництва, земель і медичних послуг МОУ.
Попри наявність додаткових ресурсів, нинішній стан управління в секторі безпеки й оборони не може гарантувати якісного та гідного забезпечення української армії, що ставить під загрозу національну безпеку України. Серйозні конфлікти інтересів, корупційні практики посадових осіб, а також відсутність культури належного врядування в секторі безпеки й оборони призводять до неефективного забезпечення Збройних Сил України необхідними товарами та послугами. У результаті українські військовослужбов(и)ці не мають належного захисту.
НАКО активно співпрацює з Міноборони в напрямку вдосконалення управління цим сектором. Ми прагнемо поліпшити соціальне забезпечення та загальний добробут Збройних Сил України, зокрема в питаннях, що стосуються житла, будівництва, земель і медичних послуг МОУ.