Тендер на надання послуг кейтерингу (кава-паузи під час заходів) для Громадської Організації «Незалежна антикорупційна комісія з питань оборони» (м. Київ)
ТРИВАЛІСТЬ: 1 січня 2020 року – 31 грудня 2020 року
ОПИС: тендер на надання послуг кейтерингу (кава-паузи під час заходів)
УМОВИ: укладання попереднього договору, безготівкова оплата замовлень, акт наданих послуг/рахунок-фактура)
ТЕРМІН НАДАННЯ ПОСЛУГ: один рік з дня підписання договору з можливістю продовження.
ОЧІКУВАНИЙ РЕЗУЛЬТАТ: підписання договору. отримання послуг з постачання кейтерингу (кава-паузи під час заходів)
ПОСЛУГИ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НАДАНІ В РАМКАХ КОНТРАКТУ:
- послуги кейтерингу (включаючи одноразовий посуд, паперовий посуд для гарячих та холодних напоїв, серветки, цурок, пластикові тарілки, ложки, скатертина, питна вода для приготування напоїв), включно з послугою вивезення залишків після проведення кава-паузи (місце проведення заходу має залишитися чистим);
- приготування та доставка ланч-боксів;
- організація та приготування виїзних фуршетів;
- доставка продуктів харчування та напоїв (за попередньою вимогою та домовленістю між сторонами);
- резерв столиків та попереднього меню у кафе/ ресторанах/їдальнях/ за вимогою замовника;
- скасування попереднього резервування чи внесення коректив за вимогою замовника;
- безготівковий розрахунок по факту отримання послуг;
- надання всіх відповідних документів: рахунок-фактури, акту виконаних послуг підписаних уповноваженою особою та з поставленою печаткою;
- інші завдання замовника.
КРИТЕРІЇ ВІДБОРУ:
- ціна;
- досвід роботи щодо забезпечення послугами громадського харчування під час проведення офіційних, представницьких, загальнодержавних і міжнародних заходів за участю вищих посадових осіб держави;
- наявність відповідних сертифікатів на продукти харчування;
- досвід роботи з організації протокольних заходів;
- досвід проведення прийомів у форматі фуршетів, з розсадкою;
- відсутність додаткових оплат (не включених до собівартості витрат на продукцію харчування, транспортування, обслуговування тощо);
- наявність необхідної кількості та якості відповідного посуду та предметів сервіровки;
- можливість надання послуг в стислі терміни;
З усіма деталями тендеру Ви може ознайомитися, завантаживши прикріплений тут файл.
Додаткову інформацію Ви можете отримати написавши листа на вказану нижче електронну адресу: е-mail: oremizova@transparency.org
КІНЦЕВИЙ ТЕРМІН ПРИЙМАННЯ ТЕНДЕРНИХ ПРОПОЗИЦІЙ ВІД УЧАСНИКІВ ТОРГІВ:
Термін прийому пропозицій до 25 грудня 2019 року, 12:00 за київським часом.