У презентації і обговоренні взяли участь Джованні Кесслер, колишній Голова Європейського управління з питань запобігання зловживанням та шахрайству і Член Правління НАКО, Енді Бейн, полковник морської піхоти США у відставці і діючий Голова Правління НАКО, Андрій Бойцун, радник з питань реформи державних підприємств та приватизації Стратегічної групи радників з підтримки реформ і представники посольств країн-партнерів України і Представництва Євросоюзу в Києві. Результати дослідження презентувала виконавча директорка НАКО Олена Трегуб.
Джованні Кесслер зазначив, що ключову роль у розбудові прозорості Укроборонпрому мусить відігравати його наглядова рада. У цьому його підтримав Андрій Бойцун, нагадавши про важливість розподілу функцій у держкомпаніях – розділенні ролі власника та виробника політик: «Наприклад, “Укроборонпром” може належати Кабінету Міністрів, як у випадку із “Нафтогазом” чи “Укрзалізницею”, а Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості може зосередитися на роботі з вироблення політик. Таким чином всередині компанії вдасться уникнути конфлікту інтересів». На сьогодні Укроборонпром уже зробив низку правильних кроків на шляху до трансформації. Так, держконцерн має наглядову раду, що складається з 5 членів, 3 із яких – активні. У концерні також запровадили традицію щорічного фінансового аудиту, а результати першого незалежного аудиту за 2018-2019 роки вже представили у січні 2021 року. Окрім цього, в Укроборонпромі з’явився Комплаєнс-офіс, Кодекс етики та Антикорупційна програма. Проте, як свідчать дані Індексу оборонних компаній (DCI), підприємства концерну рідко публікують інформації щодо реалізації цих програм. «Через відсутність чітко прописаної ієрархічної структури управління в Державному концерні, і Кабінет Міністрів, і Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості мають право впливати на політику «Укроборонпрому», що у подальшому може призвести до конфлікту інтересів. Крім того, існує ризик, що нещодавно створене Міністерство, яке лише розвиває свій потенціал, може неефективно здійснювати свої повноваження», - зазначила виконавча директорка НАКО Олена Трегуб. Наразі законопроєктом №3822 передбачено наявність незалежних членів наглядової ради, проте їх небагато - лише третина. На думку НАКО, таку незалежність можна вважати контрольованою, а відповідно й номінальною. Для того, аби забезпечити реальну незалежність наглядової ради експерти НАКО рекомендують збільшити кількість її незалежних членів та на рівні закону закріпити їхні гарантії та повноваження. Окрім цього, занепокоєння НАКО викликає й потенційний конфлікт інтересів, що може бути спричинений наявністю одразу двох суб’єктів управління концерном – Кабінету Міністрів та Мінстратегпрому. Для унеможливлення поєднання функцій розробки політик і керівництва підприємствами, НАКО рекомендує залишити повноваження щодо управління концерном у сфері відповідальності Кабінету Міністрів.

- Внести правки до Положення про Міністерство з питань стратегічних галузей промисловості, зобов’язавши його дотримуватися Керівних принципів корпоративного управління ОЕСР щодо управління державними підприємствами;
- Розпочати підготовку до корпоратизації ДК «Укроборонпром» та надавати публічну інформацію про її перебіг, зокрема, щодо передачі непрофільних активів, інвентаризації існуючого майна, розробки проєктів політик і положень, також щодо навчання і освіта корпоративних секретарів та інших ключових працівників;
- Запровадити стандартизовані антикорупційні заходи для юридичних осіб оборонної галузі, у тому числі щорічну оцінку корупційних ризиків; звітування про антикорупційні заходи; політику та гарантії щодо викривачів інформації;
- Забезпечити прозорість та доступність стандартизованої публічної інформації про оборонні компанії відповідно до чинного законодавства.