28 травня, 2021
Реформа з секретами: чим зашкодить радянський підхід до держтаємниці у законі про СБУ

Остання версія законопроєкту №3196-д щодо реформування СБУ продовжує суто радянську традицію відносин між суспільством та державою у питаннях доступу до інформації

 

2 квітня, 2021
Нагляд парламенту зі спецслужбами: чому і як його треба посилювати?
Одна з найгостріших тем для дискусії в Україні – реформа Служби безпеки України. Ця реформа — з-поміж найскладніших в галузі національної безпеки, але її проведення відкладали багато років
31 березня, 2021
Держтаємниця і нацбезпека: Україні важливо позбутися від практики СРСР “засекретити все”
Від самого отримання незалежності у нас не змінювався підхід до державної таємниці: типово для (пост)радянської країни діяв принцип “засекретити все”
15 січня, 2021
Прозора і підзвітна СБУ: місія (не)здійсненна?
Системна корупція і, як наслідок, незадовільний стан обороноздатності країни — одна з основних причин неспроможності відбити збройну агресію Росії
30 липня, 2018
Чому наразі зарано святкувати новий Закон України про нацбезпеку
Нарешті замінили рамкове законодавство України із нацбезпеки, яке базувалося ще на радянських принципах. Верховна Рада України прийняла закон 21 червня, і цей факт зустріли одночасно похвалами і скептицизмом
26 червня, 2018
Новий парламентський комітет має забезпечити нагляд за СБУ - НАКО
21 січня 2018 р. Верховна Рада прийняла Закон про національну безпеку України
22 червня, 2018
Позитивний крок в бік НАТО: Трегуб про Закон про національну безпеку
Довгоочікуваний закон про національну безпеку України, прийнятий 21 червня 2018 року – це законодавча база, яка передбачає початок певних структурних змін у секторі безпеки
21 червня, 2018
НАКО: міжнародні партнери України розчаровані, що реформа СБУ відкладається
21 червня 2018 року Верховна Рада прийняла Закон про національну безпеку України
18 червня, 2018
Закон про національну безпеку наближає сектор безпеки та оборони України до стандартів НАТО
Закон про національну безпеку - це рамковий закон, який розділяє функції між різними органами у секторі оборони та безпеки України так, як це працює у країнах НАТО